BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 6, 2011

Another Day.

Six more day until school reopen.
My holidays aren't that bored after all.
I have 2 partiesss! :D
Cant wait for the one with the B-yers, which is tmr. (:
I miss everyone.
Stupid holiday. -,-
Anyway, thr's a party at my house last friday with the J-yers.
It was FUN. :D
They are so stupid lah. xD
3more weeks after school reopen i'm gone.
Cant hang out with my friends that much anymore..
I dont wanna leave, it's so different.
Everything will change. EVERYTHING. :/

我想我应该开始习惯没有你们的日子?
我怕我真的适应不到.. ):
你们占了我的回忆很大部分,知道吗?
我在想,
我这一个月应该要和你们相处多一点,
还是因该不要和你们那么好? 我怕最后一天我会哭. -,-
尤其是这几个月..
我和我班,
从不爽对方到和对方很好.
钰婷是最好的例子吧?
我真的很不舍得离开你们,田径组,坤成.
可是已经是事实了..

老师,
对不起.
我令你这么失望.
我以后会努力了.
我会记得你说过的话.
我会把握机会,努力把学业搞好,孝顺.
谢谢你,曾经教会了我那么多.
其实之前我有一点不爽你..因为我觉得你很严..
对不起啊..
我很舍不得你,还有田径组.
你要一直陪伴我们好吗?
你说过的,我可以随时找你,所以你不可以不在. (:
我爱你老师. (Y)

0 chocolate: