BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 15, 2011

Friday.

Hate friday, i left kch on that day.
I know that i'm not going back thr anymore.
life's in Kinglsey is very different. VERY.
I prefer kch so much!
I cant stand some bitches in this school,
i'm really tired of them.
And i want friendship like in kch, not in Kingsley! :(

请你记得.
不管你做了什么事我还是不会忘记我们之间的回忆.包括我们在田径,班上的一切!我知道你现在这样是为了我好,但是你知道我会难过吗?那天,我只希望能够得到你一句的祝福但是没有.我不要求要什么礼物,只要一句简单的祝福就好了.我会去找你,但是你不睬我..后来知道原因了.看到你在那里开心就好了.别人告诉我你这样做是因为不要我有太多美好的回忆,你希望的是我会好好读书.我答应你,我会的!但是我们可以变回像以前那样吗?简单得做好朋友,和对方说话时会开心.你说出那些话时,有人告诉我你会伤心.但是你知道我也会.如果你不想变回像以前那样,我也不能逼你.记得不管发生什么事,我永远会支持你!加油! (:    我爱你. 你要过得开心,那样我才会跟着开心.

0 chocolate: